Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Λεξεις καρδιας !!

  Ο σεβασμός των κανόνων είναι η βάση του να νιώθεις καλά σε μια ομάδα και τα περισσότερα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στη διαχείριση της τάξης εξαρτώνται από την αδυναμία τους να τους σεβαστούν.  Κανόνες , μαγικές λέξεις και συμφωνίες  με υπογραφές το αρχικό μας γράμμα! Η νεράιδα της καλοσύνης έδωσε εντολή να τις βάλουμε στο σάκο του Αη Βασίλη για να μοιραστούν σε οοοολα τα παιδιά !! Πειρατικές κασέλες με κρυμμένους θησαυρούς ευγένειας! #προσπαθουμεναισορροπισουμ ε

Δειξε μου την τσαντα σου !!

  Κοίταξε με τι κρατώ?  Καμαρωνω γιατί τη διάλεξα εγώ! Αυτό την κάνει ξεχωριστή, όμορφη,  μοναδική!! Ένας λόγος που με χαρά , την πόρτα του σχολείου περνώ και στους φίλους να τη δείξω με λαχτάρα καρτερώ!! #ητσανταμουημοναδικημουδικημου

Ας δωσουμε μια αγκαλια !

  Ο κόσμος μας σε μια αγκαλιά ! « Όταν αγκαλιάζουμε κάποιον ειλικρινά, κερδίζουμε μια μέρα ζωής». (P.Coelho) Μια αγκαλιά απελευθερώνει μυριάδες συναισθήματα, πολλή ενέργεια και ευτυχία που δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε.  Η αγκαλιά μειώνει  το άγχος, αυξάνει την αυτοεκτίμηση και ανεβάζει τη διάθεση, κάνοντας το άτομο που αγκαλιάζεται να αισθάνεται ασφάλεια και εκτίμηση. Τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ευτυχία είναι μόνο μια αγκαλιά μακριά. Λοιπόν, τι περιμένουμε; Ας αγκαλιάσουμε ο ένας τον άλλον!

Πρωτη μερα στο σχολειο !

  Περίοδος Προσαρμογής στο πρώτο μας σχολείο! Μαζί με το άνοιγμα των σχολείων έρχεται για τα μικρά παιδιά η περίοδος της προσαρμογής. Ή αλλιώς της συναρμογής… μιας συλλογικής προσπάθειας του παιδιού, του γονιού και του σχολείου να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα, σε μια νέα αρχή.  Έχει σημασία να γνωρίζουμε πως το κάθε παιδί έχει τον δικό του χρόνο και τρόπο προσαρμογής στο σχολείο.   Ακόμα κι εκείνα που δείχνουν όμως σα να «μη περνούν προσαρμογή» στην πραγματικότητα περνούν. Μπορεί να παρατηρήσουμε αλλαγές στις ώρες ύπνου, στις αντιδράσεις και στη γενική διάθεση του παιδιού. 👉Ο λόγος για τον οποίο δυσκολεύονται τα μικρά παιδιά, αντιδρούν και συχνά κλαίνε αυτή την περίοδο είναι η δυσκολία που έχουν να αντιληφθούν το παροδικό των καταστάσεων.  Πιστεύουν πως θα παραμείνουν για πάντα στο σχολείο και ακόμα κι αν τους λέμε πως «η μαμά θα έρθει να σε πάρει» δυσκολεύονται να ενσωματώσουν την πληροφορία.  Αυτός ο νέος κόσμος του σχολείου με παιδιά, χωρίς μαμάδες τους προκαλεί δέος, ενθουσιασμό,

Ανθοδέσμη καρτα για τον παππού και τη γιαγια !!

  ποιος μου κάνει  όλα τα χατίρια ;; ποιος μ αγκαλιάζει  με αγάπη και στοργή;; ποιος μ αγοράζει  χίλια παιχνίδια ;; ποιος με φωνάζει  χρυσό παιδί ;;; είναι ο παππούς  κι η γιαγιά μου  τους αγαπώ τόσο πολύ  !!! γεμίζει αγάπη η καρδιά μου  και χαίρομαι που είμαστε μαζί !!!!

Η ιστορια της Μεγαλης Εβδομαδας

  Η ιστορία του Πάσχα του Ιησού. Αφηγούμαστε, ζωγραφίζουμε και χρωματίζουμε την ιστορία του Πάσχα του Ιησού. • Η είσοδος του Ιησού στην Ιερουσαλήμ Η πρώτη εικονα έχει στόχο να αναγνωρίσουν τα παιδια την είσοδο του Ιησού στην Ιερουσαλήμ και να κατανοησουν  το κλαδί φοίνικα και βαγιας ως προσφορά ειρήνης και αγάπης. • Τελευταίο δείπνο. Μυστικός  Δείπνος.  Τα παιδιά  ανακαλύπτουν το νόημα των εορτασμών της Μεγάλης Πέμπτης.  Τι έκανε ο Ιησούς λίγες μέρες πριν από το θάνατό του και την ανάστασή του. Ενώ έτρωγε το δείπνο με τους φίλους του, ο Ιησούς πήρε το ψωμί και το κρασί, είπε την προσευχή της ευλογίας και τα μοίρασε στους φίλους του. Μ'αυτή τη χειρονομία υποσχέθηκε να μείνει μαζί τους για πάντα. • Η προσευχή  Μετά το τελευταίο δείπνο ο Ιησους προσεύχεται στον Πατερα του .  Η προσευχη ειναι η επικοινωνια του Ιησου και των χριστιανων με τον Θεό . • Ο Ιησούς σταυρώνεται. Η εικόνα  αναπαριστά τον Ιησού πανω στιν σταυρό.  Εξηγούμε στα παιδιά ότι στον σταυρό οι Χριστιανοί βλέπουν το σημάδ